Saturday, 9 January 2010

.. RiSaLaH ohh RiSaLaH ..

lihat kawan menulis dulu, senang je nampaknya.. dengar kawan bercerita, mudah je rasanya.. bile dah sampai masa kita.. Allah.. payoh jugak ler.. bukan hanya isi risalah yang kena pikir.. lg yang kena dititikberatkan bab bahasa.. dah ler rasa bahasa macam kanak2 tadika menulis.. hmmm :(


bab 1, alhamdulillah sudah siap, dan skrg bersama musyrif nya untuk di ta'dil.. itupun, dah dekat 2 mggu tak siap2, musyrif sibuk dgn kerjanya sbgi ameed kuliyyah, n dgn 2 risalah yang akan di viva untuk sem ni.. jadi, nunggu je la..


skrg, tgh pulun bab 2.. nak pg menanya musyrif.. asyik penuh je maktab nye dgn doct2 lain... aihhh... doct2 ni pun, asal asyik berkumpul je.. xkan nak masuk time doct2 lain ada.. klu arab, mmg selambe badak je nerjah, klu kite... hurrmmm.. hari lain la ye.. xpun, carik doct lain tanye pendapat.. tu le payah nyer jugak klu dpt musyrif ameed kuliyyah.. alhamdulillah ala kulli hal.. tp, tu le.. pening gak kepala xtau nak bentang bab 2 ni camne.. mg siap dalam target yang ditetapkan..


Rabbi yassir wala tu'assir.. Ameen ya Rabbal 'alamin

13 comments:

sI tEDI said...

semoga di permudahkan segala urusan..

wendulah!
ekekekek
jaga diri!

ummi sha said...

Salam..
Semoga susah payah Norul hari ini akan memudahkan hari2 mendatang..
Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.. chaiyok!

arirada said...

teruskan berusaha lis, tidak ada yang mudah dalam hidup ini, lebih sukar sesuatu hal, maka akan lebih manis kejayaan di penghujungnya!

Teruskan berusaha, dengan sabar dan harap padaNYA, aku juga akan doakan untuk hang dari sini!

Semoga Allah permudahkan urusanmu!

al-lavendari said...

itulah asam garam orang menuntut ilmu ! semoga dipermudahkanNya.

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

si tedi:
ameen ya Rabb.. hehe.. rindu jga.. :D


Ummi Sha:
wsalam
Allahumma Ameen.. iya.. begitula adat resam perjuangan.. fighting!! (^_^)v

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

arirada:
thanks nasihat nye.. rindu zaman2 di uia.. ada kawan2 tuk study sama.. insAllah.. ku akan berjuang hingga ke akhirnya.. Ameen ya Rabb.. yislamu kithir ya habibti


al-lavendri:
Allahumma ameen.. insAllah.. mhon doa yg berpanjangan

Kitchens Cabinets said...

Good efforts. All the best for future posts. I have bookmarked you. Well done. I read and like this post. Thanks.

Massage Bed Toronto said...

The post is very informative. It is a pleasure reading it. I have also bookmarked you for checking out new posts

Party Supplies Whitby said...

The post is handsomely written. I have bookmarked you for keeping abreast with your new posts.

Veterinarians in Mississauga said...

It is a pleasure going through your post. I have bookmarked you to check out new stuff from your side.

massage toronto said...

A very well-written post. I read and liked the post and have also bookmarked you. All the best for future endeavors.

Animation courses said...

MAAC institute, MAAC, Animation education, Animation courses, 3D animation, Visual effects Courses, 3D animation Courses in New Delhi, 3D animation institutes, Animation institute, Animation Institutes in Faridabad, Animation Institutes in new Delhi, Animation Colleges in New Delhi, Animation Colleges in Faridabad, Best Animation education in New Delhi, Top Animation courses, Top 3D animation Courses in New Delhi, Top 3D animation institutes

قمة الدقة للخدمات said...

شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة كشف تسربات المياه ببقيق