Monday 23 February 2009

SaLJi Di AmmAn... :)

Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah...
hanya itu yang mampu aku lafazkan ketika mana dalam perjalanan pulang dari MSD (Malaysian Student Department), di Amman...dalam perjalanan pulang dari Amman ke rumah Kak Wahida & Kak Sheila (hehe..akak berdua mmg best..muahh...sayang akak berdua)....aku dapat melihat pemandangan yg telah lama aku nantikan..salji....alhamdulillah...terubat kerinduan nak tgk salji...huhu...sebenarnya nak main...tp sbb akak2 ni terus je and tak bertanye pun, nak turun ke tak...jadi terpaksa aku pendamkan hajat nak main n bergambar dalam salji...

SALJI..ehmm...tak tahu la nape suka sangat ngan salji..kalau org lain,ada yg smpai taknak kuar umah bila salji....tp aku ni memang pelik...ada gak yg kata BATAK...cam abah cakap (abah,mmg pun batak,nak wat camne,dah salji takde kat Malaysia..hheheh)...ada juga yg kata cam KANAK2....argghhh...tak kisahla..asalkan aku bahagia...hehehe

pemandangan kawasan berbukit yg dilitupi salji tu...mmg comel...cam den cakap kat WEWE (ayam yg dah lama tak jumpa ngan penguin..hehe)..."comel salji...comel cam akak...heheheh..."...tu saje je nak gurau...tp,mmg best la...mmg Lisza & Salji...tak dapat dipisahkan...

kesimpulannya..salji dapat menggembirakan hatiku yang sedih pilu...(rasa nak jiwang lak)..tp lain kali la...alhamdulillah..terima kasih ya Allah...kerana memakbulkan doaku..

No comments: