Monday, 26 October 2009

...BaWa MuLuT...

~rasa2 nak makan daging berulat ni.. sila2 lah bawak mulut yg berulat ek~


Bawa Mulut..

klu nak dilihat kat sekeliling kita.. mmg org klu p mana2 bawa mulut.. klu tinggai mulut?? aihh.. boleh ka?? camna nak tinggai mulut klu mmg dah azali xleh dipisahkan.. huhu..

tp.. blh jer tinggaikan mulut tu sebenarnya.. dgn maksud yg ma'nawi..

ni dak.. p mana2 bawa mulut yg penuh ngan ulat.. siap ulat2 tu disebarkan nya pd org lain.. org lain tu pulak, sebarkan pula pada kawan2 nyer.. adehhh.. ulat tu pun dgn senang hati bertukar2 mulut.. liuk lentuk dari 1 ke 1 mulut..

natijah nyer???

aisyy.. bertambah ler kaum2 ulat tu.. bersuka ria menari, ketawa, bergolek, terlentang.. bak kata.. semua la haii.. makin busuk la tmpat yg di diami ulat2 tu.. parah ler.. bukan setakat 1 mulut, malah.. berjuta2 lemon..

pikir2 la ye..




p/s: dlm cerita MENTAL.. dahi nyer blh di zip.. klu mulut, rasanya blh jgk di zip mulut nye.. setuju tak??

14 comments:

sI tEDI said...

aduhai.. macam entry marah je nie..

mana ilang ni norul.. berjaman x update..

harap2 semuanya okey..
jaga diri lek lok!

ummi shaniza said...

salam..
Gamaknya ulat tu macam rupe ulat sagu tak atau macam ulat lain ni...
- ulat sagu, orang Sarawak dok makan.
- ulat bulu, mesti Norul tak nak!
- ulat buku, jenis Norul ni..
- ulat gonggok, spesis merayap
- ulat beluncas,spesis gatal beracun.
- ulat-ulat...sejenis jahitan.
Mana satu ???

ASYIQ said...

Sapa la pulak yg bawak mulut ni...macam mare je.

Jgn marah2 nnti cpt tua.

Cepat tak akak dtg sini?? Laju lagi si tEDI tu....keretapi exspress dia tu...hihi.

Take care dik.

lidey said...

wahhh... marahkan si pembela ulat kah... haha memang kengkadang mereka yg menyimpan ulat di mulut ni menyakitkan hati... sabau sajalah...

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

kak tedi:
xder la marah.. kenapa sume kata marah ni.. :D tazkirah bersama..

ada je kak.. tp, sibuk sikit.. alhamdulillah.. ok je.. doakan sy


Ummi Sha:
wsalam..
err.. sy pun tak tau.. ambk je di internet.. hehe.. tp, cam ulat sagu :D

cuma.. blh tak kita bg nama org2 yg bwa mulut ni.. ulat giler.. huhu

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

kak asyiq:
tak marah kak.. sy klu marah lain.. hehe.. xmarah ahhh.. mana leh marah.. nak sntiasa muda ni :D

kak tedi mmg express.. hehe.. hmm.. sape la yg rindu ni ek.. :D terus post entry baru.. nasib ada modal nak tulis.. akk pun sama.. jg diri..


lidey:
gitu ler.. sabau je la.. dh mmg xleh hidup klu tnpa ulat tu.. dh nak tlg buangkan.. tp, suka sgt bergelumang sama ngan ulat.. xleh nak wat apa dah

JASMIN said...

Jika anda hendak mempromosi produk atau perkhidmatan anda pastikan anda miliki MyVideoTalk….ianya sangat berkesan. Anda boleh menghantar video dengan emel dan ianya sesuai untuk semua jenis perniagaan, pengurusan organisasi dan juga politik. Anda boleh membuat broadcasting, video conferencing dan mempunyai saluran TV tersendiri Sila layari http://jasminjutawan.tv/ . Berminat hubungi : Jasmin Ishak di talian 019-6527240 emel: jasmin2uu@gmail.com

Kitchens Cabinets said...

Good efforts. All the best for future posts. I have bookmarked you. Well done. I read and like this post. Thanks.

Massage Bed Toronto said...

The post is very informative. It is a pleasure reading it. I have also bookmarked you for checking out new posts

Party Supplies Whitby said...

The post is handsomely written. I have bookmarked you for keeping abreast with your new posts.

Veterinarians in Mississauga said...

It is a pleasure going through your post. I have bookmarked you to check out new stuff from your side.

massage toronto said...

A very well-written post. I read and liked the post and have also bookmarked you. All the best for future endeavors.

Visio 2010 said...

Microsoft Visio 2010 Download gives you a powerful, visually enhanced way to manage a wide range of projects and programs.
You can publish a diagram directly to SharePoint from inside Visio 2010 Download. Create the diagram in Visio, use Visio to publish it to the server, and view the diagram in a browser.
Visio Standard 2010 Download includes all the features and functionality of Visio Professional 2010 Download, plus the ability to unify the widest range of content in a PDF Portfolio, create interactive presentations with Adobe Presenter software, easily convert and share video in PDF, create PDF maps, convert virtually any 2D and 3D designs to PDF, and enjoy expanded 3D capabilities with the new Adobe 3D Reviewer.

قمة الدقة للخدمات said...

شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة كشف تسربات المياه بالاحساء