Wednesday, 1 April 2009

...PeRKaHWiNaN AbAnG2 Ku :( ...

depan umah...makan beradap...sodap nyer udang tu...kalau teman ader...dah lama bawak masuk bilik teman...hehehe...tapi.....????

berarak... nak pegi mana??? oitttt apit,yg ko pi capub sama apahal??? isk3 :) tula... kawen sekali taknak... kalau tak,tentu yg paling 'hensem & bergaya'...hahahah...

Mohd Suzrie & Nur Syafikah (heheh...betul ke nama isterinyer???)

Mohd Masridien & Nurul Hawa (yg ni betul kot nama nye..hehehe..sorry)

teman mmg tak puas hati...sbb time tu teman dah balik jordan...time teman ada di malaysia, taknak kawen, time teman dah kat sini...baru nak wat majlis... dah 2 2 nyer ikut abah & mama... 2 2 orang Perak... dah yg ke 3 ni... takkan org Perak jugak, uissshhh... sape nak tlg jawab... hmmm, hanya Allah yg mengetahui... mungkin sudah di alam lain or ....


...aku rindukan sahabatku, rindu yg teramat sgt (Mohd Idzwan Zainuddin)... ana belum sempat ucap terima kasih pd nta idzwan... maafkan ana... terima kasih... moga kita bertemu di syurgaNya... Ameen... Al Fatihah buat arwah... Al Fatihah :(

6 comments:

CikLieYzaOnline said...

slmt pengantin baru yo..buek abg2 n akak2 ekau..ekau bilo laie?hehehe

buat arwah...Al-Fatihah...

mg sntiasa dicucuri rahmat ke atas roh-Nya..amin

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

hahhaha...bilo laie tu yg susah den nak jawab...tlg jawab kan la..hehehe

ameen...moga dicucuri rahmat buat arwah sahabatku..

momo said...

salam ziarah kembali dari uitm perak..moga Abang2 ukhti berbahagia..

Moga arwah ditempatkan bersama2 dengan golongan orang2 beriman.

bestnye dapat belajar kat luar negara..amik kos apa

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

ahlen ya momo... :)
ameen...moga berbahagia hendaknya...ameen...n moga arwah sahabat ana dicucuri rahmat & tergolong dlm golongan pghuni syurga...thanks atas doamu momo...

alhamdulillah...mmg best blaja kat sini..kos usuluddin...doakn ana ye :)

arirada said...

orang perak...???ehem..ehem...dah ada rasanya tu, perak celup arab or arab celup perak, mana2 jer la...hehehe, jgn marah! :p

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

haiiisssyyyy....apala hang ni dayah..heheh..tak marah pun :)
kalau yg celup2 ni...mak ayah aku tak kasik...lg2 kalau dia tak duk perak...dia duk kat negara arab dia tu...huhu...awal2 lg diorg dah tolak...dah tanye dah dulu.. :)
so...kalau kata aku ada niat nak kawen yg celup2 ni...mmg kena letak tepi la niat tu...lain la kalau celup jawa...heheh...abah,jgn marah :)