Tuesday, 14 April 2009

... RiNDu TiHa...


Norul Faatihah Binti Khosim
5 tahun


alahai tiha... rindu la kat tiha... huhu... rindu nak bergaduh, rindu tiha kejutkan akak bangun pagi bila mama suruh (tp akak taknak bukak pintu..hehehe) & paksa tiha urut akak... ahahaha..

balik kelas tadi, teringat kat adik ana yg degil ni, sedegil kakak n mama nye :) heheh.... tula, dekat2 asyik gaduh je, bila dah jauh baru rindu... :( jumaat lepas tepon umah, dapatla cakap kejap ngan dia... hehehe... katanya dah pandai baca doa, dah pandai main bola jaring, dah pandai kaler n etc (ha...sume ni mama & abah dia yg ajar cakap...heheh... dgr je suara abah & mama)... mesti dah pandai baca doa makan or tidur n etc... yela, budak tadika... bagus2... chaiyok tiha!!! chaiyok!!! lepas ni, belajar lg ngaji qur'an tu... takde la susah akak ajar cam akak ajar kak Fatin... alamat kena rotan la...

ngaji elok2... biar pandai dr kecik... okes my sister yg degil :)... ada ke time cakap kat tepon dulu dia tanye... "bila kak yoyoi nak balik, balik arr cepat, taknak kawan la"... hehehe... rindu kat akak ek... doakan la akak dpt tamat study secepat mgkin... akak pun dah tak larat dah nak study...

4 comments:

ajeng said...

Ehm..dia emang pantas dirindukan sih.Lucu,menggemaskan.. Salam cubit pipinya dia yach?

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

iya...sgt2 rindukan nya...
lucu kan...tp,ana ga boleh kok mau cubit pipinya...
ana skrg di jordan...n adik ana pula,di malaysia :(

Abah tihah said...

Abah dah bacakan komen yoyoi pada tihah...dia sengeh aje...kata nya dah pandai doa...ngaji..mama asik marah..nangis..dan lepas abah bacakan ia gi tidur esok nak sekolah..bye

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

mama marah apa kat tiha??time dia ngaji ke..hehehe...time ngaji takpe...tp klu biasa...jgn la marah budak tu selalu..kang jd degil cam saya..keras hati budak tu nnt...

hehehe...sengih je tiha ni..bagusla kalau dah pandai doa n ngaji..doa apa dia dh pndai baca..ngaji smpai mana dah?hmm..fatin,sape ajar ngaji skrg?abah tak ajar dia ke?kang tak pandai2 budak tu...

pesan kat fatin...blaja ngaji..sy balik kang...kalu tak pandai ngaji lg...ha...alamatnyer,kena rotan la bila sy ajar nnt..ok..pesan kat dia camtu..kalau taknak sakit kena rotan :)