Saturday, 2 May 2009

...BaKSo = SpaGeti SuP :)...

Ni lah bakso yg ingin kucuba buat... aleh2, hurmmm.... makan spageti sup jugak akhirnya....
uwaa~ camne leh hancur ni bakso nyer???


jawapannya: sbb guna tepung yg salah... hahahah... org suh guna tepung lain, degil nak guna tepung lain gak... hehe... gamaknye, sup jugak...


sup pun sedap gak... hehehe, tgkla bakso2 yg telah hancus... tu arr... kat mesia suh belajar masak, malas!!!! (janji leh makan :P)... arghhh, aku xleh menyerah kalah, nnt kena cuber lg... chaiyok!!!! ~~
p/s: mama, heheh... tgk ank ppuan mama ni... hehehe... rajin lebih nak wat bakso, tp... hurmm, ni lah hasilnyer... spageti sup je :)

3 comments:

arirada said...

sedap, kan bakso kat kafe asma? Teringat zaman di UIA dulu...lepas grad langsung tak pernah makan bakso..di tawau ni ada, tapi tak tau mana yg ok...

ummuhadhra said...

huhhh!!! cam sodap yo bakso sup ni..

erkkk??? btol ke??

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

arirada:
oitt...mmg sodap bakso kat asma tu..dah la bosar2...sodap yer...terliur den ha...ngeee...

tu arr uia ni...byk sgt kenangan...di uia la yg buat sedih, buat gembira..sume la...tp..mmg rindu sgt kat uia...ha, 1 lg..ikan keli... mangai...sodap...

ko wat sndiri je bakso tu dayah..senang je..hehe..aku tu, tak jd, sbb degil guna tepung lain..hehehe...

ummu:
aikk..tukar nick ke.. :)
sodap2...mmg sodap...jemput2..hehhe

tp nyer..bukan nama bakso tu dik oii..tu blh dipggl spageti sup jo...bakso nyor...hancusss ...ngeh3