Monday, 18 May 2009

...jAzaKuMuLLaHu KhaiRaL JaZa'...

(bersama abah & mama di pg raye... hmmm, bila ekk?? :p)

bercakap tentang hari guru, luper pulak nak ucap terima kasih kat guru pertamaku... (abah & mama) hehe, camne ek boleh luper... sorry2 :) n thanks atas didikan abah n mama selama ni... sejak kecilku bermula sebelum tadika lg... thanks :)

atas didikan mama, saya mengenal huruf n nombor n waktu sebelum masuk tadika kemas (aissyyy, klu nak ingat balik, mmg xingat camne mama ajar, tp bila tgk mama ajar Tiha, ayooo, camtu ke mama ajar saya dulu... garang giler... hehe, haru (T_T)

atas didikan abah, saya mengenal alif ba ta... (klu nak ingat balik, mmg xingat jugak... haha... sorry ek, tp saya ingat masa abah ajar A.Masrid, confusion betui :p, awat saya leh ingat apa yg berlaku kat A.Masrid... hurmmm... menangis dia sbb xdapat ngaji ngan betui, last2 abah ajak makan dulu, pastu sambung balik... yg kelakar nyer, awat pas makan leh lak ngaji... gonjeng tul A.Masrid ni... hehe)

tanpa mama & abah, saya xkan sampai ke tahap ini... jazakumullahu khairal jaza'... thanks atas didikan mama & abah sejak saya kecil lg sehingga sekarang... muaahhhhh.... bahibbukuma kiteer \(^v^)/


p/s: mama, jgn garang2 ajar budak2 kat umah tu... tgk, sy pun dah ambik perangai mama... huhu... :)

2 comments:

yuyee cap limau said...

kak miz u kak..bl nak balik??hehe.jangan garang0garang kak nnti bertukar menjadi singa..huhu

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

hahah...yuyee...miss u 2 3 4 5...hehehe..mana menghilang dik oii...

balik??balik mana??malaysia ke? hurmm...doakan akak cepat tulis thesis :)

hehe...garang yg tomey xper kan...kan?? kan?? :p