Thursday, 7 May 2009

...iMtiHaN NisF FaSaL...



يوم الإثنين

التاريخ: 10 آيار 2009

الساعة: 2.00 مساءاً

اسم المادة: التفسير الموضوعي - الماجستير

موضوع وكتاب للإمتحان

مباحث في التفسير الموضوعي: د. مصطفى مسلم

التفسير الموضوعي بين النظرية والتطبيق: د. صلاح عبد الفتاح الخالدي

دراسة موضوعية في سورة الملك، وسورة النور، وسورة الأحزاب، وسورة الأنفال، وسورة الحجر

الجمال في القرآن الكريم

الجهل في القرآن الكريم


اللهم نججت في هذا الامتحان... ربي يسّر ولا تعسّر
آمين يا رب العالمين

9 comments:

||alis|| said...

salam kenal lisza :)

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

salam kenal kembali alis...

nama pggilan kita sama kan...'lis' :)

Anonymous said...

salam...

sama tapi tak serupa he he

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

la..mmg la..sama je, ada ke kata serupa :p

joegrimjow said...

wawaaa
bahasa arab

arirada said...

good luck lis! semoga dipermudahkan segala-galanya dan berjaya capai apa yang ko cita2kan! Apesal la aku ni xkuat semangat n degil cam ko, klu tak mesti aku dah sama2 ngan ko kat sana, xpun somewhere in UK ke, Australia ke, hehehe...

binnajah wattaufiq!!

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

joe..tu arab cikai je..hehe..awak tu mesti terer eng :)

dayah..hehe..kedegilan yg diwarisi dr ayah aku..hahaha...insAllah, sampaila nnt hang kat mana2..

ameen doa hang..ni, nk menambahkan kedegilan..hbiskan MA, kerje, pastu ingt nak smbg mana2...hehe..doakan

ASYIQ said...

Dik Lis,

Alhamdulillah akak boleh faham lg apa yg tertera tu...kalau kt sana pkul 2.00 ptg nk exam kat Mesia pkul brape ye?

InsyaAllah...tlg doakan sama supaya berjaya dlm exam, dipermudahkan oleh Allah swt...amin.

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

salam kak...
alhamdulillah..tu ayat cikai saye je tu..heheh..xpandai arab ni..

di malaysia..dalam kul 7pm..beza jordan n malaysia...5jam.. thanks buat doa akak..ameen ya rabb