Wednesday, 11 March 2009

...ALLaH yU'TiKaL 'AfiAh yA DuKtuUR...

Bismillahir Rahmanir Rahiim...

Thanks doct Ziyad ad-Daghamin atas buku yg doct berikan...Doct takleh terima bayaran and berikan buku tu sebagai hadiah untuk ana...terima kasih banyak2...insAllah akan ana gunakan buku tu sebaik mungkin...lebih2 lagi memang akan anagunakan untuk fasal ni... (at-tafser al maudu'ie wa manhajiyah al bahas fihi)...

Terima kasih juga sebab dah banyak tolong ana dalam menerangkan perkara2 yang ana tak faham...and lebih2 lagi tajuk thesis...tp maafkan ana,sbb still belum terima sepenuhnya tajuk tu...tp kalau dah mmg takde tajuk sangat...insAllah ana akan ambik tajuk tu...setakat ni takde masa lg untuk fikir huttah ttg tajuk tu...ana baru je rujuk beberapa buku yg berkaitan...tp hati masih tak terima lg...hehehe...ala kullin...doakan ana...n insAllah kalau Allah dah tetapkan tajuk tu tuk ana...ana akan tulis jugak tentang...insAllah...

hmmm,nasiitu...nak balas apa ekk hadiah kat doct...nak bg buku cnfirm doct dah baca byk buku...nak bg Qur'an...ermmm...tak tahu la...tgh pk gak nak bg apa sebagai balasan buku tu...hehehe...tp hrtue nampak dkwat pen doct dah hbis...nak bg pen,tak reti lak nak pilih...ermm...tgkla nnt...moga dapat pilih hadiah yg sesuai untuk doct...insAllah :)

2 comments:

suweileh family said...

Assalamualaikum...Dr Ziad Addakhomin tu pernah jadi lecturer kat Malaysia tak?

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

waalaikumsalam...hmmm,tak pasti dia jd lecturer ke...study sana...tp mmg dia penah ada di malaysia la..di uiam...kenapa ye??meh la dtg albayt...jumpa doct :)