Friday 6 March 2009

...WaRKaH BuaT AyAhAnDa & BoNDa TeRCiNtA...


Bismillahir Rahmanir Rahiim...

Abah...apa kabar??thanks call saya after abah bukak blog ni...tp awat tak tinggalkan komen...heheh...abah tak reti ekk :) ...takpe...nnt mintak apit or fitri ajarkan ek...

mimpi abah tentang saya dalam masalah...mgkin ada betul nye...tu yg abah call saya terus ek after baca blog ni...alaa bah...rileks arr...bukan masalah apa...masalah study and risalah je...pasal nangis tu...biasa la...ada masa nya kita perlu nangis...dan bagi saya,saya suka perasaan begitu...tp takpe...insAllah ok sumenyer...abah & mama doakan je saya berjaya...

tp yg sedih nya...abah & mama selalu la kata "tula..abah & mama kata ambik je master di uia...kan senang...ni dak...degil"...ermm...sedih gak abah & mama kata camtu,tp takpe...saya jadikan kata2 tu pembakar semangat untuk meneruskan perjuangan saya di bumi para anbiya' ni seterusnya berjaya dengan kejayaan yg cemerlang...

hehe...saya mmg degil pun...tp dr mana sifat tu...dr abah gak kan...heheheh...abah nyer degil, jadi anaknyer degil gak...mama lak keras hati, jadi anak nyer pun sama... so, sama la kita...hehe...but, dont worry my beloved Dad & Ma...anakmu degil yg positif, keras hati yg positif, ada hadaf disebalik semua yg saya lakukan...just doakan dan redhakanlah apa yg saya lakukan...kerna redha Allah itu terletak atas redha abah & mama...

"InsAllah...bila telah selesai perjuanganku di bumi Jordan ini...hidupku hanyalah untuk kamu berdua...selagi dikurniakan umur yg pnjang, sihat tubuh badan, rezeki yg berpanjangan, khidmatku untuk kamu berdua, insan yang kukasihi, yang aku sayangi...akan aku laksanakan...InsAllah"

No comments: