Sunday, 8 March 2009

...FiRSt TrY CaKaP DaLaM KeLaS TafSeR, HeHeHe...

aissyy...menggelabah giler den bila pertama kali kena cakap dalam kelas...rasa panas muka sepanjang cakap...huhuhu...ayat pulak tunggang terbalik...hehehe...malu pun ada,mana tak nye...sume arab cakap berabuk...den cakap,ishhh...takleh nak cakapla camne den cakap...hahaha..

tp,bila dah hbs terangkan apa yg doct tanye,doct kata betul...yes...alhamdulillah,tp bila dia suh bg contoh...hampes...den pun kata tak tahu (hehehe...punyer la malu)bila jawab punyala konfiden...bila tanye contoh...aissshhhh...tau2 jela...tp takpe...pasni aku kena siap sedia tuk menghadapi semuanya...dalil2 kena ada...

hmmm...pasni terasa cam bersemangat lak nak cakap dalam kelas...nak ikut sama bermunaqoshah...insAllah (^.^)

4 comments:

taq said...

aiiik..menggelabah jer ker..rase cm da ayat tertingal la..
"menggelabah n menggigil.."
hahhaha..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

hahaha...mana ko tau ni...menggelabah n menggigil n ada stu lg...ko yang luper ni...
budget comei...huahuahua...
ko jgn cabar den cakap dlm kelas..dah cakap kang..susah nak berhenti...hehehe...ye2 je :P

Anonymous said...

nak tambah lg "gelabah n gigil n gagap"..ade ke pakej tu mase wak bersidang td?€€€faix_sysrq€€€

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

aissshhhhh...ni sudah melampau ni...takde la sampai menggigil n gagap...menggelabah je...tgk org la...kalau norullisza cakap dalam kelas..org akan diam & terpegun.. :) diam n terpegun ngan kecomelan bila den cakap...
ahakkksss...tak tahan ayat...heheh..tipu je tu :P