Saturday 7 March 2009

...SyAFaKiLLaH yA MaMa...



Bismillahir Rahmanir Rahiim...

Tadi bg msg kat abah, ajak ym jap, pastu abah balas msg: "Abah belum sampai rumah dari Pahang, anak cik latif kahwin...ni nak beli nasi ayam dulu...mama demam"...
Huhu...mama demam ke...safakillah ya mama...moga cepat sembuh...kesian pulak kat mama...dah la kena jaga anak org...mesti penat kan...pastu,kalau saya ada kat malaysia dulu...saya mmg malas nak jaga budak2 tu...hehe..sbb saya ni tak sabar...kang ada je yg kena cubit :) ...so,better saya menjauhkan diri dr mendera anak2 org...hehehe...anak kawan lak tu...hehehe...bila lah nak jadi penyabar ni...
Moga cepat sembuh...luv you...kat sini je boleh cakap...nak cakap face to face...mmg bukan saya kalau wat camtu...tak tahu nape...tp saya bukan jenis mempamirkan terus depan2...i'm so sorry...hanya doa yang mampu saya lakukan skrg,moga cepat sembuh dari demam...Ameen...

No comments: