Saturday, 20 June 2009

...BiDeN ToMeY...

(tambah 2 pinggan lagi... ngeee :D jgn marah cik anie... suka sakat Biden :p)

Sharafuddin Akmal
hehehe... ni anak along (ku panggi dia cik anie, wlupun dia sepupuku :D)


bercerita ttg budak nie (Biden nama panggilannya), dia mmg 'semangat'... semangat bila makan, hehehe... bila makan tuh, mangai... kalah eden... sekali dia suap ke mulut, ku rasa mau gelak guling2... tp xderla wat camtu, kang org kata, eden buang tabiat... (abg masrid pun suka bila tgk dia makan... hehehe), tgk gmbr dia kat atas ni, ku geram ngan pipi nye yg montel... ngeee :D


lagi satu, aku mmg suka menyakat dia... huhuhu... satu yg ku ingat, ketika raya tahun lepas, dia nak sangat ambik gambar, tp ku tak bg (sungguh kejam diriku :p)... time tu dia tak pakai baju, apa lg, ku suruh dia balik pakai baju dulu... adoiii, kesian pulak ku dera dia begitu... ada sekali tu, aku ter'buat'kan dia nangis, tp tak ingat ahh nape... huhu, sorry ek biden :9... ku sedih, kerana tahun ni, ku raya tanpa mereka... uwaaaa~ :(


balik nnt, mgkin dia dah besar, yehhh... ku ingin buli dia lg... ngeee :D


p/s: cik anie, sorry... saya mmg geram ngan ke'tembaman' anak cik anie yg sorg ni... hehehe

4 comments:

<< s| tED| >> said...

eeeeee.. bulat je muka.. penuh pipi.. sedap cubit2... ekekekeke..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

hehe..tu yg geram tu :D nak angkat pun xlarat lama..huhu

aien~s corner said...

hei comelnye..hehe

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

geram kan tgk pipi nye