Wednesday, 24 June 2009

...BiLa KaKaK NaK BaLiK...


tadi chat ngan abah jap, kata akan bertolak ke syria esok hari (klu ku jadi pegi...sbb diriku tak pasti), abah baru balik dari masjid, kenduri tahlil makcik tinah yg duk kat tepi sungai (alfatihah buat arwah, moga digolongkan dalam golongan penghuni syurgaNya), tp ku tak kenal sape... Allah, tu la akibat kalau ku tak bergaul ngan org kampung, mana taknye, klu balik cuti time di uia dulu, mmg duk terperam dalam rumah, habis cuti, balik semula ke uia... jadi pada yang diluar sana, bermasyarakatla... insAllah, balik nnt, ku ingin mengenal orang2 kampung ku... (hehe, diorg mesti kenal anak Ramlah ni :D)

abah pun ada tunjukkan gambar tiha yg aku letak di ym kepada adikku tiha... boleh dia kata tak layan... hahaha, sape la yang ngajar dia begitu :p... ni mesti abang2 dia, terutama Afiq & Fitri... yang buatku makin tak sabar nak balik & ber'gaduh' ngan adik ppuan ku yg sorang ni, sbb dia tanye: bila kakak balik?? ku terharu, dah dpt 2 kakak baru pun masih ingat padaku... ngeee :D insAllah, dah siap tulis risalah nnt akak balik la tiha... doakan akak... nnt akak balik kita gaduh lagi ekk... hehehe... tiha, akk tgh usaha tlg abah ni... doakan akak... apa dia, nnt balik akk citer :D

p/s:
1. zikrul maut adalah penting, kerna kita tak tau bila waktunya akan tiba menjemput kita.
2. bermasyarakat dgn org kampung (kang xder org nak dtg kenduri :p...).
3. sayangilah keluarge kita. Keluargaku adalah yg terutama.


6 comments:

<< s| tED| >> said...

norul.. anak ke berapa dr berapa org aik beradik..? dah berapa lama kat sana..? nak berkenalan ni.. hik hik hik..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

:D
anak ke 3 dr 6..dalam gmbr kat tepi tu ada (adik beradik ikut turutan)..dah nak masuk 2thun kat sini..
doakan saya :D

ASYIQ said...

Comelnya budak tu...rasa nak cubit pipi dia...haha.

c-idah said...

semoga berjaya ya...
semoga selamat berada d negara
org...

jgn lupa pd yg merindumu..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

adik sy yg last tu :D dh bsaq kan..kat gmbr yg tp blog ni, dia yg baby sy dukung tu..hehe..skrg, dah gedabak :D

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

ahlen c-idah..
ameen atas doanya :D moga c-idah pun berjaya hendaknya

sape yg rindu saya ni??? :p hehehe..