Tuesday, 11 August 2009

...WaRKaH BuAt TiHa...



Assalamualaikum Tiha..

(abah... bacakan kat tiha nanti ek)


Tiha sihat ke? Camne sekolah Tiha? ok ke? dah pandai baca doa? doa apa? dah pandai kaler? akak doakan Tiha dpt study elok2... jadi org pandai... nanti leh dtg tempat kak yoyoi ni... kan3 :D


Tiha... akak rindu Tiha la... akak tulis surat ni waktu pagi, kul 240am... akak nak tido, tapi... tetiba ingat kat Tiha... sampai akak nangis... huhu... malu je kan... tp betul akak rindu Tiha... tgh tulis ni pun akak tgh nangis... entah kenapa akak rasa rindu sangat kat Tiha pagi ni... rasa nak peluk Tiha... rasa nak cium Tiha... rasa nak gaduh ngan Tiha cam yg selalu kita gaduh masa akak ada kat Malaysia...


Erm... sebelum ni rasa, akak nak balik lambat lagi... tp bila dah rindu Tiha ni, akak rasa nak cepat balik pulak... nanti Tiha pujukla mama supaya Tiha & mama dapat datang sini sebelum akak balik Malaysia ek... Tiha doakan akak cepat siapkan thesis akak... dan dpt balik jumpa Tiha... Tiha dah besar ni, nnt kena tido ngan akak... jgn asyik tido ngan mama je... ok...


Ok... gi siap2 gi sekolah... akak nak mimpikan Tiha malam ni... Bye... sayang Tiha... kim salam kat mama n abg apit n semua... muaaaaaahhhh \(^_^)/


.............RinDu TiHa............
abah kata tiha makin degil, degil lg dari akak... haha, jgn degil2 sgt, kang kena rotan ngan mama je.. hehe :D

10 comments:

ASYIQ said...

Akak pun rindu Tiha juga..hihi.
Comel budak kecik tu..

Tetiba je rasa nak beranak kecik pulak...

nisha said...

hehehehe..wnduu keeee..dah wndu 2balek lah cpt..hehehe..tp mmg lah cedeh nak tinggalkan bumi anbia'..nak wat cm ne..setiap pertemuan pasti ade perpisahan..dah sunnahtullah..terime ngan hati terbuke k..huhu..ha jdn lupe..mama pown wndu kat akak 2..hehehe..

<< s| tED| >> said...

norul.. balik raya malaysia tak tahun ni? tiha dah memanggil2 tu :)

ummi sha said...

Salam..
Rindu itu adalah
Anugerah dari Allah
Insan yang berhati nurani
Punyai rasa rindu

Rindu pada kedamaian
Rindu pada ketenangan
Rindukan kesejahteraan
Dan juga kebahgiaan

Tihah said...

Sama je kite dengil nye, nangis tu acah je tu kak..kalu kat rumah asyik cubit tihah...kat sana kata rindu..alaihaaiiii.

Tihah tak ade ape2 nak cite..sekolah kite dah pandai tulis, baca doa..doa makan, masuk kelas dan doa nak balik aje yg tau...

Alah cukup lah tu.. nak dtg Jorden.. tak nak ..takut naik kapal terbang... tak bes..

Kakak kate dlu nak beli bear bear.. jgn lupe...

Bye..muah2 muahhhhh

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

kak Asyiq:
hehe.. adik saya tu degil kak Asyiq, abah sy kata, lg degil dr saya.. hehe.. nnt kak Asyiq ke selangor, leh la lawat keluarga saya.. abg sy pun cikgu :D

wah3.. saya doakan.. agar kak Asyiq dpt baby baru.. Ameen.. :D


Nisha:
akak tau semua tu.. tp, perasaan mmg sentiasa berubah2.. ya.. insAllah, akan pulang tahun depan.. seperti yg mama inginkan.. insAllah..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

kak teDi:
huhu.. xbalik.. xder duit.. lgpun, xperla, sbb raye last di Jordan.. pasni, raye Malaysia pulak.. mesti rindu Jordan.. hehe

tiha xper.. dia ada kakak ipar dia 2 org.. hehe


Ummi Sha:
wsalam ummi sha.. Ummi sha ni, selalu wat saya senyum n gelak sorg.. terima kasih menceriakan hari2 sedih saya :D saya nyanyi sorg2 lagi.. hehe.. (nasib tau lagu tu:D)

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

abah & Tiha:
abah tulis tiha cakap ke.. abah yg tulis 2 2 ni.. hahaha..

tula, kesian tiha asyik kena cubit ngan akk.. tu la, awat degil sgt, akk klu tgh wat keje, jgn kaco.. hehe.. nangis tu betulla, bengkak dah mata akak hari ni, huhu

bagus2.. dah pandai baca byk doa.. nnt leh ajar akk ek.. xnak dtg sini? takut naik flight.. ala tiha.. best.. jordan ni best.. klu tiha dtg.. mana tau, leh main salji nnt :D

bear bear.. yeah.. nnt balik akk beli.. akk xleh beli skrg.. camne nak bg.. akk beli rantai je tuk tiha.. nnt tiha pakai time raya ek..

bye.. muaahhhh

DaliaLiyana said...

tq atas doa2 tu..semoga kita dapat amalkan....
amin...

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

moga diamalkan.. insAllah
:D thanks